Zo verbeteren wij onze dienstverlening
G |
|
Verdieping en inzicht in de wensen en behoeften van cliënten |
We vinden het belangrijk om de stem van burgers van buiten naar binnen te halen.
Eind vorig jaar hebben we een pilot uitgevoerd met een nieuw instrument: de burgerdialoog. Hiervoor gingen we in gesprek met een groep vertegenwoordigers van cliënten. Deze burgerdialoog leverde ons dertien waardevolle inzichten op. |
|
|
|
Brug tussen praktijk en beleid in de zorg |
Het CIZ mag zich officieel opleidingsinstelling noemen. Op 5 februari 2025 ontvingen wij van de RGS de formele erkenning voor de opleiding Arts Indicatie en Advies KNMG en de daarop aansluitende specialisatie Arts Maatschappij + Gezondheid (M+G). Daarmee zijn wij momenteel de enige opleidingsinstelling in Nederland voor het profiel Indicatie en Advies. |
|
|
|
G |
|
Nieuw: chatten met onze medewerkers |
We zijn sinds kort gestart met een tijdelijke pilot waarbij bezoekers van onze website de mogelijkheid hebben om live te chatten met onze medewerkers. Hiermee onderzoeken we of de inzet van dit voor ons nieuwe kanaal van toegevoegde waarde kan zijn om onze dienstverlening te verbeteren. |
|
|
|
G |
|
Dag van de publieke Dienstverlening |
Op woensdag 4 juni 2025 vindt voor de vierde keer de Dag van de Publieke Dienstverlening plaats in Den Haag. Dé dag voor beleidsmakers, publieke dienstverleners en politici om knelpunten te onderzoeken en samen verder te bouwen aan betere publieke dienstverlening. Op deze dag verzorgen wij met collega’s van de SVB en SZW twee keer een sessie over onze succesvolle samenwerking. |
|
|
|
Nieuw: de handtekeningencheck |
Om u te ondersteunen bij het doen van een complete aanvraag is er nu de handtekeningen-check. De uitkomst van deze check laat snel zien wie welk type aanvraag mag ondertekenen. Dit kan namelijk per situatie verschillen. |
|
|
|
|
|
|
 |
Overal waar 'hij' staat, kunt u ook 'zij' of 'hen' lezen. |
|
|
|
|